Rabu, 22 Oktober 2014

Meal Shake Shaklee Untuk Anak Cerewet Makan

MASALAH ANAK CEREWET MAKAN DAN KURANG NUTRISI?



Cabaran ibu zaman sekarang memberi anak-anak mereka makan memang memeningkan kepala. Anak-anak lebih gemar makan makanan segera yang berlambak dalam pasaran dan makanan segera yang tidak berkhasiat. Kadangkala, kita sebagai ibu sendiri pun memberi mereka makanan segera kerana lebih mudah dan cepat akibat kesuntukan masa menguruskan rumahtangga dan kerjaya.


Kadangkala, apabila melihat anak orang lain yang comel, tembam dan berselera apabila makan membuatkan kita susah hati melihat anak kita yang kurus dan letih tidak bermaya, aduhaiii....

Mesti ibu-ibu semua terfikir, bagaimana caranya hendak menaikkan selera anak agar dia membesar dengan sempurna dan mendapat nutrisi yang cukup, kan?

Jawapannya adalah MEALSHAKE (klik sini)

 
 menaikkan selera makan anak
Mengandungi sumber protein, serta, kalsium, vitamin dan mineral penting, MEALSHAKE adalah pilihan terbaik untuk menaikkan selera makan anak dan memberikannya nutrisi yang lengkap dan sempurna. Telah ramai ibu yang mencuba MEALSHAKE ini dan berjaya menaikkan selera anak mereka. Bahkan, ramai ibu-ibu yang mengatakan sejak mengamalkan MEALSHAKE ini, anak mereka jarang demam,selesema dan parut-parut luka atau kesan gigitan serangga juga hilang dengan cepat.

Jom tengok testimoni ibu-ibu yang gembira selepas anak-anak diberi MealShake Shaklee.









Hubungi Saya :
Fardilla Jaafar
call/sms/whatsapp: 012-2057342
Email: fardillaazizi@gmail.com

Setiap pembelian, anda layak menerima :

Jadual Pengambilan Vitamin
Tips Eksklusif berkaitan produk
Konsultasi PERCUMA berterusan
Jemputan ke Group Eksklusif FB

Daftar Keahlian anda sekarang untuk menikmati diskaun sehingga 25%!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan