Sabtu, 25 Oktober 2014

JOM SERTAI KAMI

KEISTIMEWAAN MENJADI AHLI SHAKLEE


Di dalam bisnes Shaklee, anda tidak dipaksa untuk menjadi ahli, menjual atau merekrut ahli semata-mata hendak membeli suplemen Shaklee...tetapi adalah digalakkan menjadi ahli agar anda dapat menikmati harga suplemen Shaklee dengan harga ahli yang lebih murah.

 

MLM Shaklee

1. Modal Rendah

Hanya bermodalkan RM75 (Semenanjung) / RM85 (Sabah & Sarawak) untuk daftar keahlian dan dapatkan memberkit bag yang mengandungi info berkaitan Shaklee. KEAHLIAN PERCUMA juga boleh didapati jika anda buat belian produk sebanyak RM 680.
 

2. Keuntungan Berdasarkan Kepada Jualan 

Keuntungan BUKAN berdasarkan berapa ramai anda dapat rekrut. Anda rajin, anda banyak sales, anda akan dapat bonus tinggi.

3. Marketing Plan Yang Jelas

 
Shaklee telah menggariskan satu marketing plan yang JELAS , ADIL dan KOMPREHENSIF untuk semua pengedarnya. Tanpa usaha, ciput je la bonus anda akan dapat. Makin banyak sales anda, makin kukuh empayar anda dan makin berjaya downline anda, makin banyaklah bonus anda. So, setiap leader yang ada downline, kena bantu downlinenya untuk berjaya dan stabil.
So, konsep Touch & Go masa head-hunting downline, takkan buat anda dapat income yang stable ye.

 
4. Shaklee Tidak Memaksa Anda Untuk Menyimpan Stok


Anda bebas nak beli stok ikut keperluan dan budget anda mahupun demand dari customer anda. Tak perlu beli stok ribu riban sorok bawah katil ye. Itu amalan orang tak bijak ye.

5. Shaklee Tiada Meeting Larut Malam

Shaklee memang ada menganjurkan kelas-kelas produk dan kelas untuk new distributor. Tapi, kehadiran anda tidaklah wajib. Kalau datang, anda dapat ilmu. Kalau tak datang, tak memberi impak pun kat kepada keahlian dan biz anda.

6. Tak Perlu Head-Hunting Cari Downlin

Anda serius dengan biz ni?
Anda konsisten sharing?
Anda layan customer sebaiknya?
Customer sendiri rela hati berdaftar bawah anda dan maybe join team anda untuk biz.

7. Shaklee Menyediakan Training Untuk Pengedar

Skim Piramid, trainingnye entah apa sebab duk fokus nak rekrut orang. Asyik lukis rajah bulat-bulat je la. 1 pecah 5, 5 pecah lagi setiap cabang 5. Hihi. Nak jadi piramidkan.

Setiap leader dalam Shaklee juga menawarkan training persendirian (coaching) kepada ahlinya yang bukan je based on marketing strategy tapi sharing lain-lain berkaitan produk, testimonial, konsulatasi.

8. Sistem Bonus Yang Adil

Siapa buat, dia dapat.
Takde istilah orang atas goyang kaki, orang bawah mati-matian pulun sales.

MLM bekerja secara team-work.
Shaklee pulak, siapa rajin, tak kiralah dia baru je join pun, orang tu akan naik dan dapat bonus lagi besar berbanding yang awal lagi join.

Apapun, kadang-kadang ada jugak insan-insan tamak haloba pemalas yang nak kaya cepat atau nak dapat duit dengan cara mudahdan seterusnya telah MEMPIRAMIDKAN biz MLM.


Faedah menjadi ahli Shaklee!

Dengan menjadi ahli Shaklee dan mendaftar di bawah saya, selaku antara Distributor Shaklee yang sah dengan Shaklee ID: 1155308 ialah anda mendapat jaminan keistimewaan yang saya tawarkan kepada anda iaitu:

1. Dinaungi Masters Coordinator tersohor.
2. Sokongan berterusan.
3. Tutorial secara online.
4. Kelas dan coaching offline.
5. Seminar dan gathering.
6. Tips perniagaan daripada Masters berpengalaman.
7. Pelbagai aktiviti menarik.


FAQ tentang menjadi ahli Shaklee :

Bagaimana nak mendaftar sebagai ahli @ pengedar Shaklee?
Anda boleh mendaftar dengan membuat pembayaran yuran sebanyak RM65 ataupun anda mendapat keahlian percuma apabila membuat pembelian produk Shaklee melebihi 200 point (lebih kurang RM650).

Setiap ahli baru akan dibekalkan dengan kitbag yang mengandungi info tentang Shaklee
Kos pengeposan kitbag adalah RM10 (Semenanjung Malaysia) dan RM20 (Sabah/Sarawak).

Jumlah keseluruhan bagi pendaftaran baru hanyalah RM75 (EM) atau RM85 (WM).

Tak Perlu Kekalkan point dalam Shaklee?
Apa itu point? Dalam Shaklee, setiap pembelian produk, anda akan disertakan bersama point (UV). UV terkumpul setiap akhir bulan akan ditukarkan kepada bonus dalam bentuk wang. Yes! Inilah kelebihan anda bersama Shaklee. Anda mampu menjana pendapatan sampingan dengan mudah.

Bagaimana kalau saya tidak mahu berniaga dengan Shaklee?


Tiada masalah. Anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee semata-mata untuk mendapatkan produk hebat dengan harga ahli. Jauh lebih murah. Contoh harga runcit bagi produk hot Shaklee, ESP adalah RM150 (EM). Jika anda menjadi ahli, anda boleh memiliki ESP dengan harga RM12x sahaja! Boleh dikongsikan bersama ahli keluarga dan saudara-mara. Jimat!

Bagaimana untuk kekal sebagai ahli?

Tiada sebarang syarat. Anda tidak perlu membuat pembelian minumun setiap bulan untuk kekal menjadi ahli Shaklee. Tiada kerisauan.

Apa yang diperlukan sekiranya saya nak daftar sendiri di branch?


Anda memerlukan seorang ahli yang telah berdaftar dengan Shaklee apabila anda ingin mendaftar sebagai ahli. Dialu-alukan untuk menggunakan ID saya (1155308) dan mengisi borang di cawangan yang anda kunjungi.



 
Hubungi Saya :

Fardilla Jaafar (SID: 1155308)

call/sms/whatsapp: 012-2057342
  Email: fardillaazizi@gmail.com


Setiap pembelian, anda layak menerima :

Jadual Pengambilan Vitamin
Tips Eksklusif berkaitan produk
Konsultasi PERCUMA berterusan
Jemputan ke Group Eksklusif FB


Daftar Keahlian anda sekarang untuk menikmati diskaun sehingga 25%!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan